Customer Service & Customer Centricity als USP! Customer driven companies
Vom Arbeitsverwalter zum Erfolgsgestalter – Moderne kundenorientierte Führung in komplexen Zeiten
Ohne EX (employee experience) kein CX (customer experience)! Leadership im digitalen Zeitalter!
Kundenauszug:
Internationale 5-Sterne-Hotellerie, Audi, Bentley, Booking, eBay, Bitpanda, Getsafe, Shopware, Woll, Vinos, CLARK usw.
Teilnehmerstimmen:
„Anika’s guidance has been an invaluable resource for revolutionising Bitpanda’s Customer Service. She has the ability to assist with a broad range of topics from high level strategic decisions right down to nitty gritty operational details. Working with Anika has been immensely productive and enjoyable experience. Her can do attitude was vital for bringing our entire customer service so the next level. I would recommend her for anyone looking to review or build up their customer service and invest in leadership."
Michael Khoo - Head of Customer Service Bitpanda
„Mit Anikas Erfahrung und dem Gespür für die richtige Balance zwischen strategischer Weichenstellung, operativer Detailgenauigkeit, organisatorischem Prozess- und Team-Setup ist sie eine zentrale Säule für das erfolgreiche Neuaufsetzen des Kundenservices bei Wein & Vinos gewesen. Ihre positive Energie, strukturiertes Projektmanagement und
unternehmerischer Spirit zeichnet sie aus, so dass Kundenbegeisterung auf einem ganz eigenen Level effizient und begeisternd gemanagt werden kann. Wir freuen uns sehr auf die weitere Zusammenarbeit und sind uns sicher, dass wir gemeinsam noch viele Kunden glücklich machen werden.“ Christopher Maass - Geschäftsführer Wein & Vinos GmbH
„Anika comes with my highest recommendations: She is always looking for new ideas and technologies to assist her clients. She is enthusiastic, conscientious and brings a dynamic presence and a feeling of connection to her workshops, even during the challenging times of 2021 when teams were in an isolated and remote setup. Anika is a true New Work leader at eye level, who always brings out a few aspects in our conversations that I have not yet seen. I admire her for her empathy, compassion, mindset and her willingness to give first. Anika is a passionate powerhouse of knowledge. My teams and team members have reached new levels of success across the company since engaging with Anika. If you want results, this is the coach for you! Anika is a fantastic leader in her industry." Jennifer Tribbels - Director Growth Marketing Shopware
„Vom Arbeitsverwalter zum Erfolgsgestalter - nein zur Komfortzone und rein in die Lernzone...“ Intre - DACH Magazin für Service und Management
„Alles ist möglich - der Mensch im Mittelpunkt“ NEW WORK WORKS Podcast Hier gehts zum Podcast
„Erfolgreiche Führung im Customer Service “ CX-Talks der erfolgreichste Podcast im deutschsprachigen Raum Hier gehts zum Podcast
„MACH DEIN DING” - Intre - DACH Magazin für Service und Management Hier gehts zum Artikel
Folgende technische Unterstützung wird vom Referenten benötigt:
Beamer
Laptop
Der Referent wünscht folgende Art von Mikrofon ab 30 Personen:
Headset