Services such as lectures, trend reports and consultations largely for international corporate groups as well as for international associations and small and mid-sized companies involved in retailing and the consumer goods industry, research and science, business schools and universities (selection): Nestlé, Unilever, Ikea, McDonaldÂ’s, Dr. Oetker, Coca Cola, Huhtamaki, Sony, Samsung, IBM, Microsoft, Google, IDS Scheer, Duni, Electrolux, Geberit, Jura, Dornbracht, Zumtobel, FEDIAF, European Pet Food Industry Federation, Intersport, Nike, Lindt&Sprüngli, Barry Callebaut, Krombacher, Heineken, World Beer & Drinks
Forum, Hero, Migros, Metro, Edeka, Rewe, Spar, Markant, Tchibo, HDE (Hauptverband des Deutschen Einzelhandels), Denner, Kaufland, Lorenz Snack-World, Bed & More, Elior, IADS (International Association of
Departments Stores), Obi, PresidentsÂ’ Symposium DSN Retailing, International Egg Commission, ECR-Tag (Efficient Consumer Response D-A-CH), Alphapay, Aduno Group, Allianz, Zurich Financial Services, BTI, Internationale Tourismus Börse, Kuoni, Frankfurter Messe, Executive Summit Anuga, Ogilvy, Saatchi&Saatchi, PwC, KPMG, Ernst&Young, BDO, SAG, SAP, Oracle, Lufthansa, Swiss Intl. Airlines, BlackRock, Deutsche Bank, Swiss RE, Credit Suisse, UBS, Crédit Mutuel, Vontobel, Bank Julius Bär, Schweizerische Kantonalbanken, Valiant
Privatbank, Raiffeisen Banken, RZB Raiffeisen Oesterreich, Oesterreichische Volksbanken, Deutsche Volksbanken, Deutsche Sparkassen, Schweiz Tourismus, Hostec, Verband Schweizerischer Generalunternehmer, Swisscom,
Telekom Austria, Essilor, Siemens, ABB, Bosch, Kone, Burda, Goldbach Media, Radio Day, Condé Nast, SRF, Parador, PostFinance, Deutsche Post, Schüco, Aduno Gruppe, BMW, Audi, Daimler, VW, AGVS, Eon, RWE, WEF, Universität St. Gallen (HSG), BVM (Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher e.V.), Deutscher
Markenverband, Deutscher Unternehmerverband.