Today's agency head, serial entrepreneur and start-up investor has more than 15 years of practical experience and has helped hundreds of companies to position themselves successfully in a wide variety of markets. His specialties are corporate branding, employer branding and personal branding. His goal is to provide companies with a differentiated identity through creative intelligence, innovative methodology and systematic planning of the relevant brand contact points, thus leading to greater entrepreneurial success. In his lectures and seminars, he inspires his audience with his charming and authentic manner. The mission: to inspire the audience, to set important impulses - all based on scientific findings and years of practical know-how.
Rates
Category
Marketing, Media & PR
Languages
Rates
Add to watchlist
Request a call back from an assistant
Today's agency head, serial entrepreneur and start-up investor has more than 15 years of practical experience and has helped hundreds of companies to position themselves successfully in a wide variety of markets. His specialties are corporate branding, employer branding and personal branding. His goal is to provide companies with a differentiated identity through creative intelligence, innovative methodology and systematic planning of the relevant brand contact points, thus leading to greater entrepreneurial success. In his lectures and seminars, he inspires his audience with his charming and authentic manner. The mission: to inspire the audience, to set important impulses - all based on scientific findings and years of practical know-how.
Integrated Brand Management in the Touch Point Jungle
The Founders Key for Success
Ideas - The Currency of the Future
Excerpt customer list:
Awards:
Customer testimonials:
"We can simply recommend Thomas to anyone looking for a speaker who presents marketing topics in a simple and understandable way."
Lara Kahlen, MEDIENHAUS AKADEMIE
"The feedback has been consistently positive. Thomas is a luminary on the stage."
Matthias Neugebauer, ST@RT HÜRTH
"We've done a cool job of setting ourselves apart from the insurance market and making ourselves a brand that appeals to young people."
Denis Ochtendung, AXA
"Thomas Tornatzky is one of the most creative thinkers in our country,
and he captivates audiences with his charming and inspiring manner."
Bernd Schürmann, Deutsche Post
ISBN : B084JTSMDZ
19.99 €
The Walk of Brand
Erfolgreiche Branding - Die sieben wichtigsten Fragen
The Walk of Brand
Marketing in Zeiten von Corona Krise
The Walk of Brand
11 ERFOLGSFAKTOREN FÜR REICHWEITENSTARKES MARKETING IN ZEITEN VON CORONA
The Walk Of Brand
Mitarbeiter gewinnen durch eine starke Employer-Brand
The Walk Of Brand
Personal Branding: Werde zu einer starken Personenmarke
The Walk Of Brand
Branding: Warum es so wichtig ist seine Marke klar zu positionieren
The Walk Of Brand
Das Zusammenspiel von Personal, Employer und Corporate Brand
The Walk Of Brand
Brand Purpose - Soziales und gesellschaftliches Engagement von Firmen
The Walk Of Brand
Interview mit Danijel Herkenrath - Employer Branding als Erfolgsfaktor bei der Mitarbeitergewinnung
The Walk Of Brand
Zehn Tipps für starkes Online-Branding: So machst du deine Marke im Web erfolgreich
The Walk Of Brand
Interview mit Christian Jager - Branding im Gesundheitswesen
The Walk Of Brand
Die Innovativsten Marketing-Kanäle für dein Unternehmen
The Walk Of Brand
Interview mit Nathalia Schwarz - Branding in Zeiten von Digitaler Tarnsformation
The Walk Of Branding
Fünf Tipps für den Aufbau einer erfolgreichen Personal Brand
The Walk Of Brand
Bestandskundenbegeisterung als Einer der wichtigsten Erfolgsfaktoren im Marketing
The Walk Of Brand
Interview mit Lasse Hofmann - Senior Specialist Employer Branding bei der REWE digital
The Walk Of Brand
Interview mit Christian Conrad - Erfolgsfaktor Magnetische Unternehmenskultur
The Walk Of Brand
Selfmade - Der Mensch hinter dem Podcast
The Walk Of Brand
Interview mit Steve Kroeger - Vom Bergsteiger zur erfolgreichen Personal Brand
The Walk Of Brand
Kundengewinnung via Facebook, Instagram und Google
The Walk Of Brand
Erfolgsfaktor Magnetische Unternehmenskultur
The Walk Of Brand
Sieben Tipps für ein erfolgreiches social Media Recruiting
The Walk Of Brand
Blog meets Podcast
The Walk Of Brand
Interview mit BBQ-Weltmeister Oliver Sievers- Die Erfolgsfaktoren im Personal Brand
The Walk Of Brand
Die 9 Bestandteile erfolgreichen digitalen Brandings
The Walk Of Brand
Interview mit Benjamin schwarz - Wie wichtig sind soziale Aspekte im Employer Branding
The Walk Of Brand
Interview mir Vaka Gadimov - Wie kann TikTok als Marketing-Kanal richtig genutzt werden?
The Walk Of Brand
LinkedIn - der Schlüssel zu einer erfolgreichen Employer Branding
The Walk Of Brand
Erfolgsfaktor - Sales Funnel
The Walk Of Brand
Interview mit Fabian Fitzner - The Power of Network Marketing
The Walk Of Brand
Interview mit Michael Di Figlia - Wie wichtig ist die MAFO im Rahmen eines professinellen Brandig
The Walk Of Brand
Interview mit Michael Keller - Als Wildsommelier zur erfolgreichen Personal Brand
The Walk Of Brand
Erfolgreiche Marketingführung
The Walk Of Brand
Brand Awareness im E- Commerce
The Walk OF Brand
Was ist digitales Branding, und wie machst du es richtig?
The Walk Of Brand
Virtuelle 3D Rundgänge als Verkaufsargument
The Walk Of Brand
Interview mit markus Heim - Erfolgsfaktor Marke in der Gastronomie
The Walk Of Brand
Interview mit Mr Matching Marting Müller - Netzwerken im Lockdown
The Walk Of Brand
Interview mit Philip Semmelroth - Professionelles Branding in Dienstleistungsunternehmen
The Walk OF Brand
Interview mit Stefan Frigger - Nachhaltigkeit in der Markenführung
The Walk Of Brand
Interview mit Dr. Alexander Langenbach - Professionelles Branding für Zahnarztpraxen
The Walk Of Brand
Marketing Reloaded - Einsatz von KI im Marketing für KMUs
Factual presentation
Impulses and motivation